Business

Máte produkt, teraz potrebujete stratégiu

Systematický prístup, v ktorom sú veľké myšlienky rozdelené do merateľných cieľov, môže pomôcť spoločnosti zostať organizovanou a zodpovednou, pretože vytyčuje plán smerom k prípadnému výstupu.

prezentace

SWOT Analýza
Na začiatku by spoločnosti mali mať čas urobiť SWOT analýzu –hodnotenie strategického plánovania, ktoré pomáha spoločnostiam analyzovať silné, slabé stránky, príležitosti a hrozby. To umožňuje zakladateľom určiť výhody, ktoré pomôžu podniku napredovať, ako aj prekážky, ktoré by to mohli spomaliť.
Premýšľajte o tom, ako každý faktor dopĺňa alebo neguje iné faktory – ako vám vnútorné silné stránky spoločnosti umožňujú využívať príležitosti a vyhýbať sa vonkajším hrozbám a ako vám vnútorné nedostatky môžu zabrániť v tom, aby ste tieto veci robili. Napríklad, vaša spoločnosť môže mať vysoko kvalifikovaný inžiniersky tím, ktorý vyvíja inovatívne riešenia, ale nedokáže splniť svoje termíny, takže spoločnosť vynecháva príležitosti poraziť konkurentov na trhu. Základná stratégia spoločnosti by mala zahŕňať kroky na zlepšenie v týchto oblastiach.

Z nápadov konkrétne činy
Ďalším krokom je premeniť myšlienky na konkrétne kroky. Poslaním je stručné, jasné vyhlásenie o tom, čo chcete dosiahnuť. Ciele vyjadrujú, čo sa očakáva a kedy by mala byť práca dokončená. Kľúčovými výsledkami sú úlohy, ktoré sa musia splniť, aby sa dosiahol tento cieľ. Opatrenia sú merateľné ukazovatele pokroku smerom k danému výsledku.

grafy

Definícia prioritných úloh
Oddelenia sa často ocitnú v snahe splniť čo najviac úloh, dokonca aj úlohy, ktoré nemusia mať významný vplyv na konečný výsledok. Uprednostnite prácu skúmaním úrovne vplyvu každej činnosti, či je to naliehavé alebo dôležité a množstvo úsilia, ktoré bude  činnosť vyžadovať na dokončenie. V ideálnom prípade by sa úlohy, ktoré majú vysoký vplyv a nízke úsilie mali dokončiť ako prvé.