Web

Ako rozbehnúť e- shop

Kamenné predajne majú svoje plusy – tovar v nich si môžete ohmatať, pozrieť a aj vyskúšať. Problém je, že si musíte nájsť čas a ísť tam osobne. Nakupovanie na internete má výhod oveľa viac, o tom asi netreba nikoho presviedčať. Neujdú vám žiadne akcie, zľavy, nemusíte nikam chodiť a všetko nakúpite doma z gauča, alebo počas prestávky v práci. .
Ak ste sa rozhodli založiť si vlastný e-shop mali by ste si byť vedomí toho, že len na Slovensku ich je takmer 8 tisíc. Je to veľká konkurencia a ak práve začínate budete mať čo robiť aby ste získali zákazníkov. To čo najviac potrebujete je webstránka, ktorá priláka návštevníkov. Čím viac návštevníkov tým viac potenciálnych zákazníkov.

eshop

Jednoduchosť
Vaša stránka by mala byť jednoduchá, aby sa v nej zákazník nestratil. Ponúkaný tovar by sa mal dať jednoducho prezrieť, výber veľkosti, objednanie tovaru, … to všetko by malo byť prehľadné a jednoduché. Nezabudnite na mobilné technológie – mobily, laptopy, tablety,… vaša stránka by sa mala dať otvoriť aj na iných zariadeniach ako len počítač. Vsaďte aj na rýchlosť otvárania. Ak bude musieť zákazník čakať na otvorenie webu dlhšie ako 4 sekundy odíde z neho.

Dostupnosť tovaru
Kvalita je na prvom mieste. Tá priláka zákazníkov opakovane. Ak na vašom e-shope bude pri viacerých produktoch svietiť nápis „vypredané“ bude to vyzerať zle. Každý návštevník sa potom radšej obráti na lepšie zásobený e-shop a na ten váš zabudne.

mobil

Prvé priečky vo vyhľadávači
K produktom dajte chytľavý a nápaditý popis. Zverejnite kvalitné fotografie a nezabúdajte ani na blog. Ten sa vám hodí ak sa budete chcieť dostať v rebríčku vyhľadávania na prvé priečky. SEO dokáže s vašou webovou stránkou divy a môže návštevnosť aj niekoľkonásobne zvýšiť. Stačí sa len dostať na prvé priečky vo vyhľadávači.

Reklama
Možno sa vám nechce investovať do reklamy, ale rozmýšľajte… ako inak sa o vás používatelia internetu dozvedia? Potrebujete reklamu, potrebujete aby sa vaša stránka dostala do povedomia verejnosti.

Ako rozbehnúť e- shop
3 (60%)2